نمایشگاه تخصصی جانبی
با رشد روزافزون دانش در عرصه مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و کسب و کار درجهت یافتن ارزانترین و مطمئنترین روشها، امروزه بازاریابان و مصرفکنندگان، نمایشگاه را بهترین روش ممکن در این مسیر میانگارند.
تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ ترین شهر منطقه شمالغرب کشور و مناطق آذربایجانینشین بوده و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته میشود. تبریز به دلیل جایدادن بسیاری از کارخانههای مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از ۶۰۰ شرکت قطعهساز در آن، دومین شهر صنعتی - پس از تهران- به شمار میرود. این شهر به دلیل صنعتیبودن، یکی از مهمترین شهرهای مهاجرپذیر کشور محسوب میشود. این شهر -پس از تهران- رتبه دوم برجسازی را در بین شهرهای کشور به خود اختصاص دادهاست. این شهر به دلیل جذب سرمایههای کلان بخش خصوصی به عنوان مهد سرمایهگذاری ایران شناخته میشود؛ آنچنان که به مدت ۵ سال متوالی، دارنده رتبه نخست جذب سرمایه در بین شهرهای کشور بودهاست. به همین جهت استان آذربایجان شرقی بهعنوان بازارِ درخورتوجه دستاندرکاران مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و کسب و کار در سراسر کشور شناخته شده است که سالیانه پذیرای خدمات بسیاری در این حوزه از سرتاسر کشور می باشد. لذا در این مسیر، افراد و شرکتهای مرتبط با حوزه مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و کسب و کار در سرتاسر کشور، تمرکز خود را به بازار سودآور تبریز معطوف کردهاند.
نمایشگاه تخصصی سومین کنگره بین المللی مدیریت ، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار متعهد میشود که سکّویی مناسب برای شرکتکنندگان و سازمانها و شرکتهای کشور فراهم آورد تا بتوانند فرصتهای موجود در بازار را بشناسند و همینطور، افراد جویای خدمات بتوانند بهترین و مناسبترین و باکیفیتترین ارائهدهندۀ این خدمات را بیابند و با وی ارتباطهای لازم را برقرار سازند.
از تمامی کسانی که در سراسر کشور بهدنبال ورود به بازار پُرسود تبریز هستند، دعوت میکنیم تا در این نمایشگاه تخصصی و کنگره بین المللی حضور بههم رسانند.
شرح خدمات نمایشگاه:
- اختصاص فضای غرفه با سازۀ نمایشگاهی (اسپیس فریم)
- درج نام و مشخصات شرکت، در کتاب و سایت كنگره
- نورپردازی
- اعطای لوح تقدیر ازسوی رئیس كنگره به شرکتکنندگان
- صدور یک عدد کارت رایگان حضور در كنگره و نمایشگاه
- اختصاص سه عدد کارت دعوت بازدید از نمایشگاه بهازای هر غرفه
- بستۀ کامل كنگره (پکیج) برای دو نفر
- غرفهبندی استاندارد برای نمایشگاه
- استقرار واحد اطلاعات و پاسخگویی، در ورودی درِ اصلی كنگره و نمایشگاه
توجه:
* جانمایی و انتخاب غرفهها براساس اولویت زمانی ثبتنام وعقد قرارداد صورت میپذیرد.
* اعلام آمادگی برای مشارکت، تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.
*زمان اتمام غرفهچینی یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه خواهد بود.
* زمان برچیدن غرفهها یک روز بعد از نمایشگاه خواهد بود.
گروههای کالایی شرکتکننده :
تمامی شرکت ها ، سازمان ها ، نهادها و کلیه کسب و کارهای مرتبط با مدیریت ، حسابداری ، اقتصاد و خدمات مرتبط
گروه های بازدید کننده:
انتظار میرود این گردهمایی به عنوان بزرگترین ، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی ، پژوهشی و اجرایی این حوزه خاورمیانه در کشور ایران و دانشگاه هنر اسلامی تبریز بتواند بیش از 25۰۰ نفر شرکت کننده و بازدیدکننده را جذب نماید. علاوه بر آن، متخصصان و دستاندرکاران حوزه های مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و کسب و کار ایران و خاورمیانه از دیگر بازدیدکنندگان این گردهمایی خواهند بود که بهدنبال ایجاد همکاریهای ملّی و بین المللی در این حوزهاند. همچنین گروههای کاریِ زیر در این كنگره و نمایشگاه حضور خواهند داشت :
- تمامی وزارتخانهها، ارگانها، سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی متولّی صنعت مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار در کشور؛
- همۀ نهادهای قانونگذاری و سیاستگذاری در بخش مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار کشور؛
- نهادهای مالی ازجمله بانکها و مؤسسات اعتباری و شرکتهای بیمه؛
- دانشگاهها و پایگاههای پژوهشی و مطالعاتی؛
- اساتید، دانشآموختگان، دانشجویان و دانشپژوهان بخش مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار کشور؛
- نخبگان و خبرگانِ وادی مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار
- شرکتهای طراح، سازنده و تأمینکنندۀ تجهیزات؛
- شرکتهای ارائهدهندۀ خدمات پشتیبانی و نگهداری، ایمنی و استانداردسازی؛
- تمامی شرکتها، نهادها، انجمنهای صنفی، سازمانها و مؤسسات داخلی و بینالمللیِ فعال در حوزههای تولید، انتقال، مدیریت و بهینهسازی؛
- کارفرمایان و مناقصهکاران؛
- سازمانها و بخش خدمات؛
- قطبها و انجمنهای علمی کشور و جهان.
فرصتهای موجود برای شرکتکنندگان:
نمایشگاه تخصصی سومین کنگره بین المللی مدیریت ، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار به عنوان بزرگترین ، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی ، پژوهشی و اجرایی حوزه مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار خاورمیانه در کشور ایران و دانشگاه هنر اسلامی تبریز فرصت ویژهای است تا شرکتکنندگان بتوانند:
۱. آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان داخلی و خارجی قرار دهند؛
۲. از امکان تعامل و همکاری با استادان، صاحبنظران، مدیران، دانشپژوهان و سایر دستاندرکاران و ذینفعان صنعت مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار برخوردار شوند؛
۳. بهعنوان عضوی از شبکۀ وسیع خانوادۀ مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار در کشور، با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند؛
۴. از تجارب و دستاوردهای سایر سازمانها و اساتید بین المللی بهرهمند شوند؛
۵. به جذب مشتریان و رابطان ایرانی و خارجی و ایجاد ارتباط با آنها بپردازند؛
۶. به افزایش و تقویت روحیۀ کارکنان و مشتریان و جامعه فنی کمک کنند؛
۷. به تبادل اطلاعات و دستاوردها و تحقیقات کاربردی، در زمینههای فنی و تولیدی و تجاری، بپردازند؛
۸. اطلاعات جامعی از محصولات مشابهِ تولیدشده گرد آورند و رقیبان را بشناسند و در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند؛
۹. فرایند سنجش بازارهای داخلی و خارجی و استفاده از فرصتهای توسعۀ بازار را تسریع بخشند؛
۱۰. با ایجاد فرصت برای مشتریان برای ارائۀ مسائل خود و دریافت راهحل، موفق به شناسایی بهتر گرایش مشتریان و بهکارگیری آن در خدمات آیندهشان شوند؛
۱۱. به نمایش یا بازدید از تجهیزات غیرقابلحمل در بخشهای مختلفِ این صنعت بپردازند؛
۱۲. برای کاهش هزینههای بازاریابی و تبلیغات داخلی و خارجی و افزایش منافع آن اقدام کنند؛
۱۳. به فراهمسازی زمینه برای مذاکره، بهصورت عملی، با خریداران بالقوه بپردازند؛
۱۴. فرصتی برای ارائۀ خدمات و محصولات خود در سطح بین المللی داشته باشند؛
۱۵. از آخرین پیشرفتهای ارائهشده در زمینۀ مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار در سرتاسر کشور و جهان آگاه شوند؛
۱۶. با صدها نماینده و کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه آشنا شوند؛
۱۷. جایگاهی برای تبادل نظرها و ایدههای خود در سطح بین المللی بیابند؛
۱۸. خدمات بازاریابی خود را به مخاطبان مدنظر ارائه دهند؛
۱۹. با بهترین صاحبان تخصص و مهارت، تصمیمگیران، پیشتازان بازار و مؤسسههای مرتبط ایران وجهان آشنا شوند؛
۲۰. قراردادهای همکاری با مرتبطان صنعت مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، کارآفرینی و کسب و کار کشور و جهان امضا کنند؛
۲۱. از امکان ارتباطسازی و ملاقات با واسطههای جدید برخوردار شوند؛
۲۲. از نیازها و انتظارهای مصرفکنندگان بازار درک بهتری حاصل آورند؛
۲۳. از فضای موجود، برای توسعۀ هرچه بیشترِ خدمات و افزایش تخصص شرکتکنندگان بهره جویند؛
۲۴. برای آگاهی عموم و با ارائۀ بروشور و کاتالوگهای مرتبط با خدمات و محصولات شرکتکنندگان، فضایی نو بیابند؛
۲۵. برندِ شرکتکنندگان در ذهن کارفرمایان تثبیت شود؛
۲۶. با مهندسانی که بهدنبال راههای بهتر و مطمئنتر برای نیازهای خود هستند، ارتباط مستقیم برقرار کنند؛
۲۷. از فضای موجود برای بهبود بخشیدن استراتژیهای کاریِ شرکتکنندگان داخلی وخارجی، درک بهتری بهدست آورند؛
توجه:
شرایط حمایت و مشارکت در كنگره علاوه بر نمایشگاه جانبی در منو حمایت و مشارکت در كنگره درج گردیده است.